Bitka za 5km - 1

Even if you don't feel confident, fake it. Time after time, I have seen a marginal runner act the role of confident competitor, and eventually become one. -Allan Lawrence

Već neko razmišljam o 5km. Imam plan tako da zbog toga izađoh na stazu večeras. Temperatura je bila dobra. I, ja sam bila spremna. To je mala bitka, ali je moja i ja sam sigurna da ću dobiti ceo rat. 
.
.
.
Moje misli se nisu razvlačile po ustajalim ćoškovima moga mozga... Naterala sam ih da stoje, u redu, jedna po jedna, da budu strpljive, da se drže za ruke, kao đaci prvaci. Dresirala sam ih da se ne gomilaju ispod mog skalpa, i da mi ne nanose bol. Da budu strpljive jer ću ih saslušati sve, bez obzira kako meni glupe i smešne izgledale te ideje. Dresirala sam ja njih, ili je to moje telo dresiralo mene? Uostalom, i danas smo prebrodili krizu. Nisam ni razmišljala o njoj. Pronašla sam put. 





Коментари

Популарни постови са овог блога

Suncokret

Reči upućene društvu

Krug