Čudno otkriće

... U nekom momentu sam počela da obraćam pažnju na podlogu po kojoj trčim; asfalt mi je i dalje bio jedini lako dostupan, a o zemljanom putu sam sanjala, podloge između nisu dolazile u obzir zato što su predaleko.

No, sa dolaskom sunčanih dana sve češće sam odlazila u baštu, dok mi nije palo na pamet da bih mogla da proverim taj zemljani poljski put za koji sam znala od kad znam za sebe.


Uobičajen dan za trčanje, jutro prohladno ali uz zagrevanje i nezaobilaznu jutarnju kafu, krenula sam bez problema.

U jednom pravcu, došla sam do puta koji je trebalo preći. Nastavak mog poljskog puta sam jasno videla sa druge strane. Zaustavila bih muziku, sačekala da se gužva raščisti, prešla i nastavila.

Poljski put je vrlo nezgodan zapravo jer je sa obe strane malo strm a u sredini ga preseca vrlo uzak travnati deo. Takođe nezgodan je jer od trave se ne vidi da li je tu možda brežuljak ili nije.
(U jednom smeru ima oko 3km, što sam tek kasnije otkrila.)
Ali pravo otkriće je bilo zapravo nešto drugo.

Trčeći, uz ritmičnu muziku već dosta puta preslušanu, moje misli su letele, a odjednom...umalo se nisam zaustavila zajedno sa tom mišlju koja je samo iskočila i udarila me pravo u nos  "pa ja trčim po svojoj prvoj stazi!"

Setila sam se svojih početaka! Jako teških zapravo. Taj zemljani put, nezgodni, tj. to prvo parče poljskog puta je moja prva staza. Zato što tamo nema ljudi. Ima pasa ali sa njima sam na ti.

Tad sam bežala i od sebe, a ne samo od ljudi, a želela sam da se pokrenem jer mi je soba bila suviše mala. Pokušavala sam i da postanem jutarnji tip, tad je to bilo mnogo zahtevnije nego išta drugo. Zatim sam primetila da mnogo bolje spavam ako sam trčala taj dan; onda sam išla svaki dan, ali sve me je bolelo tako da je to bila bitka sa trčanjem na jednoj i mojim izmučenim organizmom na drugoj.

Bilo je verovatno mučno čak i sa strane gledati taj okršaj. Ali sam istrajala, i jela ono što želim, i čitala ono što želim, i postala slobodna.


PS: Danas je 24. april i ja sam istrčala 12km po mojoj staroj stazi.










Коментари

Популарни постови са овог блога

Suncokret

Reči upućene društvu

Krug