Overthinking

captain's log: 
Moram da postanem ranoranilac. Moram da postanem ranoranilac. Moram da postanem ranoranilac. Moram da postanem ranoranilac. Moram da postanem ranoranilac. Moram da postanem ranoranilac. Moram da postanem ranoranilac. Moram da postanem ranoranilac.

Konačno sam ustala u 7h; prethodno veče ostavila knjigu i podsetnik za kafu ispod kreveta. Upalilo je! Ali... Bila sam mentalno iscrpljena i ćutalo mi se, stoga sam napravila šolju kafe; vratila se u sobu i otvorila knjigu. Vruća tečnost je pomogla ali osećala sam se krivom što nisam otišla do grada. Onda sam odlučila da idem ponedeljkom, sredom i petkom. Utorak i četvrtak su slobodni dani i unapred sam im se radovala.
Pojela sam nekoliko Plazmica i otišla do prodavnice. Nalet novembra sam osetila odmah po izlasku iz kuće; pas me je takođe ispratio i poželela sam mu dobro jutro klimanjem glave. Odgovorio je mahanjem repa.
Prošla sam ulicom i tišina je vladala. Bilo je divno slušati je.

Klišeizirano, ali opet sam previše razmišljala tako da nisam htela da ponesem ni telefon ni slušalice. U prodavnici sam samo predala novac i korpu sa artiklima. Izašla bez reči.

Dok sam se vraćala, tišine više nije bilo. Tu je sad bila buka mašine koja je sekla drva na manje komade, galama dva čoveka koji su se nadvikivali itd... Pomislih kako je tišine više nigde nema.

Šta naučih?
Naučila sam da je statistički moguće da se neko složi i sa mojim mislima ali ako i samo ako ih ja prethodno verbalizujem. I zapišem. Ali da li ja zavisim od njihovih slaganja?

Ne bih rekla. Ali, opet... ; mislim da drugi zavise više od mene.

Da, o ovome sam razmišljala ceo dan. 

Коментари

Популарни постови са овог блога

Suncokret

Reči upućene društvu

Krug